Karel Van Bever is deze ochtend op reis vertrokken naar Venezuela. Hij zal er o.a. een groot Staalbedrijf bezoeken.

Karel Van Bever op de nieuwjaarsreceptie van PVDA Zelzate op 28 januari 2011.


Karel Van Bever is huisarts bij Geneeskunde Voor Het Volk in Zelzate. Eind 2006 ging hij 9 maand “undercover” werken als interim- arbeider bij Katoennatie in Antwerpen. Hij hield een dagboek bij, en bewerkte dit tot het interessante boek “dokter in overall” Zie  http://www.pvda.be/nieuws/artikel/interview-met-dokter-in-overall-karel-van-bever.html

Wees gerust, dit keer verdwijnt hij niet zolang uit Zelzate: hij gaat gedurende 2 weken (van 2 tot 18 februari)  op studiereis naar Venezuela, het land van Hugo Chavès. Daar zullen ze ook een groot staalbedrijf bezoeken, het bedrijf Sidor.

Dat bedrijf produceert zo’n 4,5 Miljoen Ton staal  / jaar, dus ongeveer zo groot als Sidmar. Het bedrijf werd enige tijd geleden genationaliseerd. Om zijn bezoek goed voor te bereiden, heeft hij me gevraagd of ik  hem wat vragen “vanop de vloer” van Sidmar (Arcelor-Mittal Gent) kon meegeven. Ik heb een aantal mensen van Sidmar gecontacteerd, en snel had ik een ganse reeks vragen voor hem, bij deze dank aan iedereen die vragen doorstuurde.

Hieronder de link naar de vragen

Vragen_Sidor_KarelVB

The URI to TrackBack this entry is: https://dirkgoe.wordpress.com/2011/02/02/karel-van-bever-is-deze-ochtend-op-reis-vertrokken-naar-venezuela/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentPlaats een reactie

  1. een waaier van mijn activiteiten, ik ben een creativ activist.



    binnenkort ga ik een single uitbrengen, begin juni (ex EMI baas heeft mij een contract aangeboden) en ik ga een feministische campagne oprichten. We gaan iedereen steunen dat goed bezig is, zoals jullie.
    Ik ben trouwens in Zelzate geboren en buitengegooid door Meester De Vilder, een schandalig verhaal dat ik graag persoonlijk uitleg, onder vier ogen.
    ik ben bereid jullie te steunen bij jullie campagne.

    mvg
    Myriam
    476594680


Plaats een reactie